neděle 24. dubna 2011

BLEŠÍ TRH

Včera jsme si s kamarádkou povídali o bleším trhu v Plzni a tak mě to navnadilo, že jsem dneska ráno musela vyrazit. Bleší trhy v Plzni už mají tradici několik desítek let a nikdy nezklamou. Probíhají každou sobotu a neděli, začínají v 6 ráno, končí v poledne, ale můžete vyrazit kdykoliv. Vstupné 10 kaček.

Najdete zde naprosto vše. Od prošlé tatarky za 5 korun, přes vybuchlý granát z 2. světové války za dvacku až po srnčí parůžky taktéž za dvacku.

Moc se mi líbí místní atmosféra, to lidské hemžení, handrkování, smlouvání a nabízení. Líbí se mi procházet mezi stánky, nechat se oslovovat neznámými předměty a podivovat se nad tím, co všechno jsou lidé k prodeji schopni nabízet.

A můj dnešní úlovek?

Super růžové odrážedlo - motorku pro mladší dcerku Ninu za pade a "super Barbie se super vybavením" (vana, skříňky, hadříky, brýle, oblečky, dokonce i PC - a má tam prý i FB, jak tvrdí starší dcerka) za 120 korun pro starší dcerku Elen.

A pro mě? Klasicky nějakou tu veteš.

A poklady mám rovnou dva. Starou pudřenku se zrcátkem za třicet kaček. 



A důmyslné šitíčko za dvacku. 
2 špulky, 2 nitě, náprstek a prostor na jehlu. 







No nekupte to!








3 komentáře:

  1. Che che, šidítko :D Ale dobré kšefty, dobré, docela závidím, z Vysočiny je Plzeň přece jen trochu z ruky :(

    OdpovědětVymazat
  2. docela závidím:)..nedávno sem byla taky na blešáku ale nenašla sem tam nic moc zajímavýho jen samé součástky do motorek..a když už něco tak né za dvácu:(:D

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, to jo, je to dálka, ale jinak bleší trh v Plzni zaručen, ulovím něco takového pokaždé a vždy za pár kaček! Přijeďte, vezmu vás na exkurzi!

    OdpovědětVymazat