sobota 21. května 2011

MR. NOBODY

Můj manžel si chtěl pořídit domů chameleóna a já jsem byla rezolutně proti. Máme doma 3 akvárka s rybičkami a 4 potkany. Spolu se dvěma malými dětmi to bohatě stačí.

Tak se manžel dohodl s kolegou z práce a koupili si ho do kanceláře. Přiznávám, že teď mě to docela mrzí.

Manžel prohlásil, že neví, jak mohl bez chameleóna celý život vůbec žít :-)

Půjčuje mi ho domů alespoň na hlídání. Je to nový miláček rodiny. Místo telky koukáme, jak loví cvrčky a mění barvy.

A to je on, v celé parádě - Mr. Nobody.





7 komentářů:

  1. A je to určitě sameček, když je Mr.? :) Krasavec. Mám zážitek z fakultní knihovny, kde mívaly (tou dobou ještě samé baby) gekony. V krabičce pro ně cvrkali cvrčci a já vždycky koukala, jestli kluci spí :) Momentálně jsou prý na katedře biologi :( Aspoň že na pana knihovníka se dá koukat...
    Mimochodem, měli jsme velkochov rybiček. Napočítala jsem tenkrát tuším 80 akvárek, od nějakých litrových na rození malých, po největší s cca 200 litry :)

    OdpovědětVymazat
  2. Víš, že já ti nevím? Je manželův :-))) Já doufám, že to na velkochov nikdy nedotáhneme. Měli jsem ještě strašilky, želvu, morče a myši. To fakt stačí! Naštěstí to nějak střídáme, ale tenhle za to fakt stojí. Je to pašák!

    OdpovědětVymazat
  3. Jani to nemůžu ukázat doma, u nás to měl být taky chameleon, ale po prostudování chovatelství bylo panem domácím zjištěno, že je chameleon poněkud choulostivé zviřátko trochu náročnější na péči, tak zvítězil had - Agáta - Užovka červená. Ale možná je ten chameleon dobrý magnet, že přijedem na návštěvu :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jóóóó, no, uvidíme, jak to ti chlapi v té kanceláři zvládnou :D, užovka - dá se pochovat?

    OdpovědětVymazat