sobota 18. června 2011

RECYKLACE FOTOAPARÁTU Voigtländer

S láskou recykluji vše, co mi přijde pod ruku. Ne úplně vše, ale mám ráda předměty s minulostí, s příběhem, s duší. I když už tyto předměty dávno neslouží svému účelu, vdechnu jim nový život a určím nový smysl jejich existence. A to je na recyklaci to krásné!

Tak trochu na přání jsem vytvořila následující sérii šperků ze stařičkého fotoaparátu Voigtländer







Byla to výzva a moc se mi nedařilo ho rozebrat. 
Ale i z toho mála, co jsem z něj vykutala, vznikly nádherné a originální šperky. 






Veškeré šperky naleznete zde.






4 komentáře:

  1. Ty ses zbavila takové krásky?

    OdpovědětVymazat
  2. poetiza: jo jo, kupovala jsem foťák už se záměrem ho rozebrat, tak to tak nebolelo...

    OdpovědětVymazat
  3. teda mne sa chce kricat - takaaa skoda! :))))
    ale sperky pekne, to sa musi nechat, len ja zbieram taketo stare masinky

    OdpovědětVymazat